Thursday 31 December 2009

20.-22.12.09, London

Lühidalt ja selgelt mõned üldised faktid ammulubatud teemal:-Alustasime reisi land roveriga läbi lume ja jää Schipholi sõites, kus tavapärase kahe tunni asemel pidim viivituse tõttu lennukile pääsemist kolm ja pool tundi ootama. Lõpuks lennukisse saades lisandus tollele passimisele veel neli tundi. Sest õues sadas lund. Õnneks vedas meil siiski rohkem, kui neil, kes rongiga Mandri-Euroopast Suurbritanniasse minna tahtsid-- ühtki rongi ei liikunud ei tol päeval, kui me reisi alustasime ega ka tollel, kui tagasi Hollandisse sõitsime.
-Hotellis tuli kraanist leige vee asemel (tõesõna, nagu mu host-isa juba ette hoiatanud oli) kaks juga-- tulikuum ja jääkülm.
-Punased kahekorruselised bussid olidki igal pool!-Sõitsime metrooga!-Tegime kohustusliku tuurikese turistipaadiga mööda Thames'i.-Inimesed, ülla-ülla, ei rääkinudki kõik inglise keelt! Lennukis kuulasin pealt soomlasi, restoranis lärmas suur grupp prantsuse koolilapsi, tänavad olid täis eksinud hollandlasi. Isegi hotelliadministraator oli tibake lõunamaise aktsendiga.
-Käisime kinos "Avatar"i vaatamas, jee, 3D!
-Enamiku ajast jalutasime siiski niisama, külastasime erinevaid poode ja ja vaatasime niisama ringi. -LONDONIS SADAS KA LUND! ...Mis polnud mitte kõigi arvates positiivne. Liiklus oli häiritud, inimestel külm. Ilus oli.-Kolmanda päeva hommikul põikasime enne tagasilennule minemist ka Tate Britain'ist läbi.
-PS! Lennujaamas müüakse postkaarte, aga postmarke mitte!

1 comment:

1. C-C-Congratz.

Kahemeetrised lumevallid on siin hetkel igapäev. Tallinnast veetakse lund välja. Tali on super.