Sunday 18 October 2009

Amsterdam, kolmas kord

Jõudsin pühapäevahommikul kell 10 pärast laupäeva ja sellele järgnenud ööd YFUkatega Almeres Amsterdami. Eesmärgiks oli osta uus ipod ja siis koju edasi sõita, aga kuna olin alles kolmandat korda pealinnas ja polnud end apple'i esinduse asukohaga kurssi viinud, polnud mul aimugi, kuhu suunda minna.. Ettenägelikult olin siiski kaasa võtnud oma Hollandit tutvustava raamatu, kus vahel linnakaart. Kruiisisin siis üsna umbropsu sinnapoole, kus varem käinud ei olnud.Sattusin kõikvõimalikesse huvitavatesse tänavatesse ja avastasin toreda ärkava turukese. Amsterdam oli vaikne, õhk jahe, poed-restoranid suletud. Üsna tüüpiliseks on saamas see, et mu fotokaakud ütlevad kõige tähtsamatel hetkedel üles... Ka seekord.  Kuni kell sai 12 ja ma kogemata ühest ilukauplusest patareid leidsin. Tolleks hetkeks olid aga suured rahvahordid samuti oma sammud tänavatele seadnud ning idüllilistest tühjadest tänavatest ja vaikusest oli taaskord saanud inimestest kihav elus linn!Keset linnaväljakut oli keegi tivoli püsti pannud:für Kris:
für Kommi:
Ostsin taas paar rõivaeset, kolme euro eest sain turult kokaraamatu, krabasin juhuslikult avastatud funkyst uue ajastu mänguasjade poekesest paar ägedat elektroonilise muusika ajakirja, tegin tänavamuusikutest pilte, jõin smuutit. Kui kella poole kolmeks lõpuks rongijaama kõrvalt Apple'i esinduse leidsin, pidin siiski viimasel minutil tühjade kätega rongile jooksma, sest poe kaardilugeja keeldus mu swedbanki Visakaarti lugemast... Ja koju ma läksingi.

4 comments:

  1. mader fakker, ma nii nii väga missin hollandit :
    (

    iiri

    ReplyDelete
  2. oo, sind hostitakse almeres?

    ReplyDelete
  3. ei, käisin külas Tšiili vahetusõpilasel, ise olen Amsterdamist 30 kilti põhja poole

    ReplyDelete